Kurs/Priser:

Elektrisiteslære

Elektroteknikk er grunnlaget for å forstå hvordan elektrisitet virker og hvordan den kommer til anvendelse. Kurset er ment å gi en grunnleggende forståelse av elektrisitetens natur og hvordan den benyttes. Kurset baserer seg å boken Elektroteknikk grunnleggende teori og praktiske øvelser. Skoler kan bestille klassesett (over 10 lisenser) til rabatterte priser.

Pris: 5770
Medlemspris: 3465
Bokpakke-pris: 581
Bestill

Bokpakke:

Elektroteknikk - Grunnleggende teori og praktiske øvinger 2021 (Bokmål)
Beskrivelse
Elektroteknikken er grunnlaget for å forstå hvordan elektrisiteten virker og hvordan den kommer til anvendelse.
Boka gir en grunnleggende forståelse av elektrisitetens natur og hvordan den kommer til anvendelse i et moderne samfunn. Elektroteknikk - grunnleggende teori og praktiske øvinger kan brukes som et oppslagsverk ved at den er inndelt i korte kapitler som går rett inn i et konkret tema. Den vil være et godt hjelpemiddel for elever på Vg1 elektrofag og Vg2 elenergi, men egner seg like godt som innføring i elektroteknikk for elever ved andre yrkesfaglige linjer.

Utgitt 2021

ISBN:978-82-7345-781-3 (Bokmål)